Het Koninkrijksteam werd gisteren maandag 20 maart door Puerto Rico uit het World Baseball Classic 2017 gehaald. Door slecht honklopen verzuimde Oranje in de eerste slagbeurt grote afstand te nemen van de tegenstanders en ging er uiteindelijk in de verlenging ten onder: 3-4. Wladimir Balentien was de grote man voor Oranje. Hij jaste de bal … Meer lezen over Oranje strijdend ten onder
Kopieer en plak deze URL in je WordPress site om in te sluiten
Kopieer en plak deze code in je site om in te sluiten.