Oranje strijdend ten onder

Het Koninkrijksteam werd gisteren maandag 20 maart door Puerto Rico uit het World Baseball Classic 2017 gehaald. Door slecht honklopen verzuimde Oranje in de eerste slagbeurt grote afstand te nemen van de tegenstanders en ging er uiteindelijk in de verlenging ten onder: 3-4. Wladimir Balentien was de grote man voor Oranje. Hij jaste de bal … Meer lezen over Oranje strijdend ten onder